Društvo oblikovalcev Slovenije v sodelovanju z javno agencijo SPIRIT Slovenija in Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo RS - Direktoratom za lesarstvo, objavlja odprti, enostopenjski projektni natečaj za oblikovanje lesarskih izdelkov. … »
Od 18. Februarja 2020 v Cankarjevem domu – velika sprejemna dvorana
Tokratna razstava se sooča z razmerji med virtualnim in realnim, med zasebnim, javnim in idividualnim. Razstava je posledica razmerij in soočenj z okoliščinami v katerih oblikovanje, kot ključno polje razvoja in kulture še vedno in znova obstaja.
… »
Zadnje dni smo priča eksploziji člankov in komentarjev o domnevni prenovi celostne
grafične podobe Univerze v Ljubljani (UL), k čemur svoj pogled podajamo tudi
predstavniki Društva oblikovalcev Slovenije … »
Podjetje Pirnar razume besedo "design" v njenem najglobjem resničnem pomenu. Ta ne označuje le nekaj lepega in za oko privlačnega. Design je razvoj v najsiršem pomenu besede, design je prihodnost, ki nastaja danes. … »
OBLIKOVALSKI PRESEŽKI 2018
Društvo oblikovalcev Slovenije tokrat že enajstič podeljuje priznanja »Oblikovalski presežki«, priznanja za dela, ki so jih prispevali slovenski oblikovalci v letošnjem letu. To priznanje se je v zadnjih letih razvilo kar v najvišje priznanje oblikovalske stroke v Sloveniji.
Presežki 2018 … »
Bienalna selekcionirana razstava Društva oblikovalcev Slovenije
Cankarjev dom, 15. 2.—15. 3. 2018
… »
Nagrada, ki jo DOS podeluje v okviru sejma AMBIENT v Ljubljani … »
Počastitev priznanja za življenjsko delo v tako izjemni družbi ustvarjalcev, ki so prejeli priznanja 2017 za svoje oblikovalske presežke najširšega razpona, je zame prav poseben privilegij. To je izjemna ‘pravica’ biti v družbi mladih kolegov, ki imajo pred seboj še dolgo poklicno pot kultiviranja v družbeno dobro. Pa saj to udejanjajo z vsako potezo, ki jo zrcalijo njihova priznanja. Seveda, vsi delujemo v okvirih nikoli prekinjenih dogovorov o našem poslanstvu, zato bom tudi sam po svojih močeh pritrdilno odgovoril dragemu Mihi Turšiču, ki mi iz Nizozemske piše: ‘upam, da te ‘življenjske’ nagrade še ne pomenijo konec vašega dela in da boste še kaj naredili za naš čas’.
… »
V Ministrstvu za zunanje zadeve se z novo postavitvijo nadaljuje prikaz razstave Društva oblikovalcev Slovenije. … »
Slovenska oblikovalka Barbara Prinčič razstavlja na spremljevalni razstavi beneškega bienala Venice Design … »
Julijan Krapež
mizarstvo Potočnik - za mini bar - element sistema 2016 … »
Barbara Prinčič, industrijska oblikovalka in predavateljica na Oddelku za industrijsko oblikovanje UL
ALUO, je tudi letos med nagrajenci prestižnega mednarodnega oblikovalskega tekmovanja A’Design
Award and Competition. Tokrat je prejela zlato nagrado v kategoriji svetil in svetlobnih sistemov, za
izdelek LED svetilka 5x5. … »
Nagrada društva oblikovalcev Slovenije
Nagrada Društva oblikovalcev Slovenije vsako leto nagrajuje plodove slovenskega napredka na področju pohištva. Letos nagrajuje oblikovalca Julijana Krapeža in proizvajalca Mizarstvo Potočnik za izdelek »Smreka in terrazzo«.
… »
Konec marca se je v Cankarjevem domu odvijal Kulturni bazar 2014, enodnevni dogodek, kjer se predstavi večina slovenskih kulturno-umetniških organizacij. Pestra ponudba je namejena strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, kjer se lahko osebno pogovorijo z razstavljalci ali pa ponudbo skozi leto spremljajo v Katalogu kulturno-umetnostne vzgoje
http://www.kulturnibazar.si/katalog-ponudbe-201112 … »
V prvem tednu novega leta je kulturno dogajanje popestrila razstava Društva oblikovalcev Slovenije v Cankarjevem domu. Selekcionirana razstava članov DOS je bienalna razstava, ki že vrsto let prikazuje dosežke slovenske oblikovalske stroke. Pretekle razstave so se navezovale na različne vsebine. Tokrat je bila tema razstave ReForma.
… »
[18. 02. 20]
Realnost se umika imaginarnemu in hkrati zahteva zase svoj prostor. Virtualni kozarec vode nas najverjetneje zaenkrat še ne odžeja. Atomizacija družbe in komunikacija skozi števina socialna orodja, še ne pomeni socializacije – ali pač.
Predmet ali vidno sporočilo kot oblikovalska naloga in vsakič znova zapleten izziv zdaj postane neotipljiv akter navideznih prostorov, v katerih se prepletajo vtisi razmišljanj, uvodnih skic in zapisov z virtualnimi modeli in posnetki oblikovalskih del iz realnosti. Oblikovalska razstava se spremeni v gledališko predstavo, v kateri kot glavni igralec nastopa oblikovanje v vseh manifestacijah od intimnega sveta oblikovalca do občutenosti končnega v realnosti uporabnikov. Razstava bo intimno, deloma interaktivno, doživetje vsakemu obiskovalcu – gledalcu posebej in hkrati prikaz prihajajočih tehnologij, ki postopoma spreminjajo človeško okolje.
Osrednji razstavni prostor CD zavzame enigmatična temna kocka – črna snov v kateri se splete svet vizualnih sporočil, konfrontacij oblik in razmislekov. Hkrati se osebna sporočila številnih oblikovalcev pojavijo obešena in lebdeča nad publiko in kot polje pozivov k razmislekom predstavljajo obiskovalcem uvod v soočenje z individualno izkušnjo temne snovi.
Ta se manifestira v štirih različnih poljih pogledov, kakor štiri strani neba nakazujejo različna okolja, okoliščine in stanja morebitnih razmislekov. Gre le za očala na vsaki od stranic objekta, ki omogočijo gledalcu intimno izkušnjo vstopa v navidezno notranjost.
Sporočilo razstave utemeljuje Bamanovo besedilo:
»Zaradi negotovih ekonomskih in družbenih razmer se moški in ženske učijo dojemati svet – in to ves svet skupaj z drugimi ljudmi - kot zabojnik, poln zavrgljivih predmetov, predmetov za enkratno rabo. Poleg tega se zdi, da je svet sestavljen iz »črnih skrinjic«, ki so hermetično zapečatene, ki naj bi jih uporabniki nikdar ne odprli.«
Zygmunt Bauman, Tekoča moderna
Vodja projekta in idejna zasnova razstave:
Jurij Dobrila
Strokovna ekipa DOS:
Danijela Grgić,
Nataša Vuga
Besedila:
Jurij Dobrila, Danijela Grgić
Tehnična podpora in izvedba:
ArtRebel9 / Sebastjan Požlep, Matjaž Požlep
Fotografije: Jan Jamšek, Jurij Dobrila, Kristina Bursać, Ministrstvo za Kulturo,
Pokrovitelji razstave:
Ministrstvo za kulturo RS,
ArtRebel9,
BigBang,
Donar,
Pirnar.
Avtor: