Društvo oblikovalcev Slovenije v sodelovanju z javno agencijo SPIRIT Slovenija in Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo RS - Direktoratom za lesarstvo, objavlja odprti, enostopenjski projektni natečaj za oblikovanje lesarskih izdelkov. … »
Od 18. Februarja 2020 v Cankarjevem domu – velika sprejemna dvorana
Tokratna razstava se sooča z razmerji med virtualnim in realnim, med zasebnim, javnim in idividualnim. Razstava je posledica razmerij in soočenj z okoliščinami v katerih oblikovanje, kot ključno polje razvoja in kulture še vedno in znova obstaja.
… »
Zadnje dni smo priča eksploziji člankov in komentarjev o domnevni prenovi celostne
grafične podobe Univerze v Ljubljani (UL), k čemur svoj pogled podajamo tudi
predstavniki Društva oblikovalcev Slovenije … »
Podjetje Pirnar razume besedo "design" v njenem najglobjem resničnem pomenu. Ta ne označuje le nekaj lepega in za oko privlačnega. Design je razvoj v najsiršem pomenu besede, design je prihodnost, ki nastaja danes. … »
OBLIKOVALSKI PRESEŽKI 2018
Društvo oblikovalcev Slovenije tokrat že enajstič podeljuje priznanja »Oblikovalski presežki«, priznanja za dela, ki so jih prispevali slovenski oblikovalci v letošnjem letu. To priznanje se je v zadnjih letih razvilo kar v najvišje priznanje oblikovalske stroke v Sloveniji.
Presežki 2018 … »
Bienalna selekcionirana razstava Društva oblikovalcev Slovenije
Cankarjev dom, 15. 2.—15. 3. 2018
… »
Nagrada, ki jo DOS podeluje v okviru sejma AMBIENT v Ljubljani … »
Počastitev priznanja za življenjsko delo v tako izjemni družbi ustvarjalcev, ki so prejeli priznanja 2017 za svoje oblikovalske presežke najširšega razpona, je zame prav poseben privilegij. To je izjemna ‘pravica’ biti v družbi mladih kolegov, ki imajo pred seboj še dolgo poklicno pot kultiviranja v družbeno dobro. Pa saj to udejanjajo z vsako potezo, ki jo zrcalijo njihova priznanja. Seveda, vsi delujemo v okvirih nikoli prekinjenih dogovorov o našem poslanstvu, zato bom tudi sam po svojih močeh pritrdilno odgovoril dragemu Mihi Turšiču, ki mi iz Nizozemske piše: ‘upam, da te ‘življenjske’ nagrade še ne pomenijo konec vašega dela in da boste še kaj naredili za naš čas’.
… »
V Ministrstvu za zunanje zadeve se z novo postavitvijo nadaljuje prikaz razstave Društva oblikovalcev Slovenije. … »
Slovenska oblikovalka Barbara Prinčič razstavlja na spremljevalni razstavi beneškega bienala Venice Design … »
Julijan Krapež
mizarstvo Potočnik - za mini bar - element sistema 2016 … »
Barbara Prinčič, industrijska oblikovalka in predavateljica na Oddelku za industrijsko oblikovanje UL
ALUO, je tudi letos med nagrajenci prestižnega mednarodnega oblikovalskega tekmovanja A’Design
Award and Competition. Tokrat je prejela zlato nagrado v kategoriji svetil in svetlobnih sistemov, za
izdelek LED svetilka 5x5. … »
Nagrada društva oblikovalcev Slovenije
Nagrada Društva oblikovalcev Slovenije vsako leto nagrajuje plodove slovenskega napredka na področju pohištva. Letos nagrajuje oblikovalca Julijana Krapeža in proizvajalca Mizarstvo Potočnik za izdelek »Smreka in terrazzo«.
… »
Konec marca se je v Cankarjevem domu odvijal Kulturni bazar 2014, enodnevni dogodek, kjer se predstavi večina slovenskih kulturno-umetniških organizacij. Pestra ponudba je namejena strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, kjer se lahko osebno pogovorijo z razstavljalci ali pa ponudbo skozi leto spremljajo v Katalogu kulturno-umetnostne vzgoje
http://www.kulturnibazar.si/katalog-ponudbe-201112 … »
V prvem tednu novega leta je kulturno dogajanje popestrila razstava Društva oblikovalcev Slovenije v Cankarjevem domu. Selekcionirana razstava članov DOS je bienalna razstava, ki že vrsto let prikazuje dosežke slovenske oblikovalske stroke. Pretekle razstave so se navezovale na različne vsebine. Tokrat je bila tema razstave ReForma.
… »
[27. 09. 10]
Društvo oblikovalcev Slovenije predstavlja aktualno knjižno delo člana, mag. Saša Urukala, z naslovom Odločitev za odgovornost / o oblikovalski etiki in oglaševanju, ki ga je DOS izdal skupaj z Marketing Magazinom.
Knjiga Odločitev za odgovornost / o oblikovalski etiki in oglaševanju zapolnjuje vrzel manjkajočih odgovorov na pogosto parcialno zastavljena vprašanja znotraj oblikovalske stroke in je tako pomemben kontribut pri krepitvi njenega pomena ter ozaveščanju javnosti o dotičnih tematikah.
Ker je oglaševanje eno od najatraktivnejših poslovnih dejavnosti, poleg tega pa tudi družbeno odgovorna dejavnost, je vsebina knjige zanimivo in koristno branje za širok krog bralcev.
Vabimo vas, da si izpopolnite vašo strokovno knjižnico in si naročite svoj izvod knjige, ki je na voljo po ceni 39,00 € (DDV je vključen). Če naročila ne želite oddati preko spletne strani, lahko društvo kontaktirate tudi preko elektronske pošte (dos@dos-design.org) ali pa naročilo izvedete pri Marketing Magazinu (mail: info@marketingmagazin.si, tel: 01/ 434 56 40).
O knjigi so zapisali
»Aplikativna vrednost besedila Odločitev za odgovornost je ravno v tem, da omogoča vpogled v dogajanje v sodobni družbi, katere del sta oglaševanje in oblikovanje zanj.« (prof. dr. Renata Salecl, filozofinja in sociologinja, vodja raziskovalnega programa na Inštitutu za kriminologijo pri Pravni fakulteti v Ljubljani ter redna gostujoča profesorica na Cardozo School of Law, New York in na London School of Economics)
»Pričujoče delo je dragocen pripomoček ne le za oblikovalce, temveč tudi za vse druge, ki se na kakršenkoli način ukvarjamo ali srečujemo z oblikovanjem vizualnih komunikacij, v mojem primeru z vidika varstva in uveljavljanja avtorskih pravic. Predstavlja verodostojno »insidersko informacijo« o posameznih vprašanjih z vidika oblikovalske stroke izpod peresa avtorja z bogatimi praktičnimi izkušnjami in teoretičnim znanjem s tega področja.« (Branko Oman, univ. dipl. prav., direktor Avtorske agencije za Slovenijo)
»Kontakt brez distance je značilnost vseh oblik komuniciranja, vključno z oglaševanjem. Pričujoča knjiga prinaša oboje. Na eni strani kontakt skozi poznavanje vseh notranjih značilnosti poklica in okolja, znotraj katerega posamezniki ta poklic opravljajo, na drugi strani pa distanco ne samo do poklica kot takega, ampak tudi do lastnega početja. Samorefleksija komunikacijske moči oglaševanja, odgovornost do sebe, poklicnih standardov, družbe, v kateri deluješ, naročnika in naslovnika oblikuje ločnico med diletantom, amaterjem in profesionalcem v poklicu.« (dr. Sandra Bašić Hrvatin)
Avtor: DOS